2 april 2011

Puss och godnatt

Om livet ännu vore en lätt procedur.
Dagen/kväll har spenderats i lkpg och vadstena med
Mycket trevligt folk , jag avslutar kvällen med några öl ute på krogen !
Mycket funderingar runt saker och ting men ibland kan det bli för mycket , försöker tränga bort saker men de kommer tillbaka. Idag vart jag rätt besviken på en vän då saker och ting inte kan fungera utan ett hjälpande finger. Att det skulle vara så komplicerat gjorde mig väldigt besviken. Men ändå kan jag inte släppa dig , vorde det så enkelt hade jag släppt dig men just nu funkar det inte så, du är helt enkelt bäst på många sätt även att det inte blir bra jämt.

2 kommentarer:

  1. - Ett steg i taget!

    En bra plattform, sedan ett steg i taget i din egna takt.

    Det här vet du redan, men en liten påminnelse är inte fel.

    Va rädd om dig

    //

    SvaraRadera
  2. Trodde du skulle förstå, men tyvärr så gör du en stor sak av situatonen ist! Förlåt för det jag gjort men jag är så otroligt trött på denna ''vänskap'' som jag trodde vi hade ändå. Du är min bästa killkompis, varför kunde vi inte bara låta det vara?

    SvaraRadera